Licomělický fichtlcup 2017
POZOR ÚPRAVA PRAVIDEL U KATEGORIE SPECIÁL
Letošní 12.ročník se pojede opět na dvě kategorie Originál a Speciál
(Kategorie originál bude čistě originál bez jakýchkoliv úprav viz pravidla)
Děkuji všem zúčastněným závodníkům 12 Ročníku a zde je konečné pořadí:
Předem se omlouvám za chyby ve jménech opisoval jsem je z přihlášek
Odkaz na foto 2017:
http://eddie-racing.rajce.idnes.cz/Fichtl_cup_Licomelice_13.5.2017
Vážení závodníci
Tímto bych vás chtěl pozvat na náš 12.ročník Licomělického fichtlcupu, který se bude konat jako vždy v letním areálu Licomělické nádržky.
Ukázka tratě 2015 Zde:
https://www.youtube.com/watch?v=yQR_BRbmHDQ
Ukázka tratě 2016 Zde:
https://www.youtube.com/watch?v=_M8yinShlhY
Letos bude ale vše jinak. Vzal jsem to totiž z druhého konce sepsal podrobná pravidla vytvořil přihlašovací formulář a pravidla se budou striktně dodržovat.
Ale nemusíte se ničeho bát, když budete dodržovat stanovená pravidla. Letos u nás budou vyhrávat jenom poctivý fichtlaři.
Pravidla a formulář si stáhněte a podrobně prostudujte formulář můžete přivést předvyplněný ale bude i na místě k dostání
ZDE:
Pravidla Licomělický fichtlcup 2017 verze 2
Motocykly a kategorie
1. Motocykly
Motocykl a jeho části musí odpovídat příslušným bezpečnostním normám (na motocyklu nesmí být ostré hrany a výstupky). Není vyžadována TK. Za použití příslušného motocyklu odpovídá jezdec.
2. Kategorie
Závod je členěn do dvou kategorií:
Tovární stroje – motocykly Jawa 50 (05,20,21,23,550,555)
MOTOR:
originální ze stroje Jawa 50 (05,20,21,23,550,555). Na motoru musí být vše originál (kartery, víka, válec, hlava, zapalování, karburátor+kolínko,spojka, primár, převodovka, výfuk a koleno výfuku). Válec – s originálním počtem a tvarem sacích, přepouštěcích a výfukových kanálů, vrtání do 40 mm. Píst – může být i jedno kroužkoví . Ojnice – může být na jehlách.
RÁM:
originál Jawa 50 (05,20,21,23,550,555). Rozeta 55 zubů. Přední i zadní tlumiče originál. Kola 16 palců. Pláště – dezén libovolný. Stupačky – mohou být sklapovací. Stupačkový kříž – možno vyztužit. Držák výfuku – možno vyztužit a nebo použít jiné uchycení. A výztuha mezi krček a sedlo povolena JINÉ VÝZTUHY ZAKÁZÁNY. Odstrojení stroje povoleno při zachování pravidla bezpečnosti.
Speciály - motocykly vybavené motorem Jawa 50 (05,20,21,23,550,555)
MOTOR:
použitý z Jawa 50 (05,20,21,23,550,555). Kartery + obě víka originální vzhled návarky na výka a kartery povoleny (originální vzhled je myšleno že po navaření na výko nebo karter musí být poznat že se vycházelo z originálního kusu) nově odlité rozšířené výko na spojku povoleno ale vzhldově musí vypadat jako originál Válec z Jawy 50, pouze vzduchem chlazený s originální roztečí šteftů, vrtání do 41 mm, zdvih 44 mm. Navařená žebra povolena. Vějířová hlava povolena. Karburátor jakýkoli. Zapalování – libovolné, musí se však vejít pod originální víko (viz výše). Převodovka – libovolné, nesmí to však změnit vzhled motoru (viz výše). Spojka – libovolně, ale musí se zachovat originální vzhled motoru (viz výše).
RÁM:
libovolný bez omezení při zachování pravidla bezpečnosti.
Případné dotazy volejte na tel 724275955 nebo 722962908
a e-mailovou adresu : Stewe7@seznam.cz
Předem děkuji a doufám že se v areálu setkáme v co největším počtu
Ondřej Kučera